PUBG Test Sunucusu Güncelleme Notları 20 Aralık

Bildiğiniz üzere Yarın yani 21 Aralık ta PUBG PC 1.0 Sürümü yayınlanacak ve erken erişimde çıkartılacak , bununla birlikte test sunucusuna son ayarlamalar yapıldı ve yaklaşık 9,5 GB Bir güncelleme geldi , bu güncellemede yapılan değişiklikleri resmi sayfadan sizlerle paylaşıyoruz.
EK OLARAK ; Harita seçme özelliği PC 1.0 İle yarın gelmeyecek ancak gerekli altyapıyı oluşturarak ilerleyen zamanlarda harita ve hava durumu seçme özelliğini getireceğini PUBG Firması açıkladı
Crash düzeltmeleri
  • Envanter ekranını açan oyuncu üzerinde alınan hata düzeltildi
  • Gözlemlenen oyuncunun hedeflediği (RMB) bir hata düzeltildi
  • Bir silahı başka bir silah türüne takas eden oyuncu üzerinde meydana gelen bir hata düzeltildi
Tekrardan Oynatma
  • Karakter denetimi fonksiyonu eklendi CTRL+ Numlock tuşlarından birisi ile işaretlediğiniz kişiyi izleyebilirsiniz
    • Bu işlev, tahsis edilen karakter kendi karakterinden 1 kilometre uzakta olduğunda kullanılamaz
  • Konum denetimi fonksiyonu eklendi. Şimdi CTRL + Numlock ile haritanın bir alanına geçerli konumda bir işaretleme yapabilirsiniz ve 0 – 9 (Numpad) tuşlarına basarak daha önce işaretlenmiş olan bölgeye geçebilirsiniz.
    • Bir numara tahsis edilmemişse, kamera aşağıdaki konuma taşınacaktır
  • “0”Anahtar: Rozhok / Campo Militar
  • “1” Anahtar: Severny / La Cobreria
  • “2” Anahtar: Georgopol / Torre Ahumada
  • “3” Pochinki / San Martin
  • “4” Anahtar: Yasnaya Polyana / EL Pozo
  •  “5” Anahtarı: Novorepnoye / Cezaevi
  • “6” Anahtar: Lipovka / El Azahar
  • “7” Anahtar: Mylta / Valle del Mar
  • “8” Anahtar: Primorsk / Los Leones
  • “9” Anahtar: Askeri Üs / Puerto ParaisoÖnceki istemci sürümünde yapılan tekrarlamaları izleyemezsiniz.

 

UI / UX
  • Tekrar çalma işlev tuşlarını yeniden düzenlemek için için bir seçenek eklendi (Zaman Çizelgesi açık / kapalı, Çal / Duraklat, Çal Hızı)

 

Hata düzeltmeleri
  • Bazı binalarda merdivenlerin eksik olduğu sorunu düzeltti
  • Bazı nesnelerin havada dalgalandığı sorunu düzeltti
  • Karakterin belirli arazi özelliklerinde sıkışıp kaldığı sorunu düzeltti
  • Ekibe davet edildiğinde takım arkadaşının karakterinin görünmediği sorunu düzeltti
  • Düz yüzeyde sürüş yaparken bile bandajların veya destek öğelerinin kullanımının iptal edildiği sorunu düzeltti
  • Bir takım arkadaşının canlandırılmasının aralıklı olarak iptal edildiği
    sorunu düzeltildi
  • Envanterdeki karakter modelinin RMB sürükleyerek döndüğü yerdeki sorunu düzeltildi
  • FPP’deki maksimum düşme hızının TPP’den daha yavaş olduğu sorunu düzeltti
  • Yeniden oynatma
    • Harita açıldığında zaman çizelgesinin taşındığı yerde harita kontrolü imkansız kaldı.
    • Karakterin yeraltında olduğu, nesnede sıkıştığı veya havada yüzen konunun düzeltilmesi
    • Dünya haritası açıldığında, fare imleci aralıklarla geri döndü.
    • Bir aracın oyuncularının bilgilerinin yanlış gösterildiği hatası düzeltildi
    • Zaman çizelgesi, öldürme olayına taşındığında, araç yolcusu görünmez olan sorunu düzeltti.
  • Geliştirilmiş Japonca yazı tipi

 

Diğerleri
  • Uzun parçaya kıyasla kan parçacık efektlerinin boyut ve renginde yapılan değişiklikleri değiştirildi

 

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.