PUBG Test Server PC 1.0 İçin Güncelleme Notları

Bugün PUBG yapımcı firması resmi olarak yayınladığı test sunucuları için gelecek olan PC 1.0 Yani erken erişimden çıkış güncellemesinde nelerin test edileceğini açıkladı.

Resmi olarak açıklanan güncelleme notlarına aşağıdan ulaşabilirsiniz

Test sunucularını bu hafta kısa bir süre için açmaya ve oyuncuların beklediği özelliği test etmesine izin vermeye devam ediyoruz – tonozlama ve tırmanma. Test sunucularını yaklaşık üç gün çalıştırmayı planlıyorduk ancak bu haftanın testi, yapının mevcut durumu yüzünden daha kısa olacaktır.
Test sunucularında oyun çökmeleri yaşayabileceğinizi unutmayın. Bu, bu test için kullandığımız yapı tamamen istikrarlı olmadığından normaldir. Bu, tüm özellikleri test etmek için en iyi koşul olmayabilir. Sorunları düzeltmeye devam ederken anlayışınızı istiyoruz.
Test yarın başlayacak ve yaklaşık bir gün sürecek. Test programını genişletmeye karar verirsek, resmi sosyal medya kanallarımız hakkında bir açıklama yapacağız.
– Test çizelgesi

  • PST: 13 Kasım 18:00 – 14 Kasım 18:00
  • CET: 14 Kasım sabahı 03:00 – 15 Kasım 03:00
  • KST: 14 Kasım 11:00 – 15 Kasım 11:00

– Bölge ve Modlar

  • NA SOLO Birinci kişi / Üçüncü kişi
  • ASYA SOLO Birinci kişi / Üçüncü kişi

Bu sefer iki önemli değişiklik yapıldı. Atlama ve tırmanma ekledik ve balistik sistemi revize ettik. 

Balistik ile ilgili olarak, kurşun sürükleme efekti, doğruluk ve darbe alanlarını daha gerçekçi bir dokunuş olarak vermek ve silahların dengesini iyileştirmek için değişiklikler yaptık. Değişiklikleri aşağıda ayrıntılarıyla anlattık. Bu testten sonra detaylı olarak paylaşılacak hasarı hesaplamak için daha gelişmiş bir denklem kullanacağız.

Balistik revizyonu

Makul dengeye sahip olsak da, daha gerçekçi bir miktar eklerken, silahların dengesini iyileştirmeye sürekli olarak bakıyoruz. Sonuç olarak, şimdi balistik denge geçişinde çalışıyoruz. Mermilerin ve silahların bir süre için nasıl davranacağına dair yakında yapılacak değişiklikleri duyurduk ve şimdi ilk iterasyon tamamlandı.

Revizyon birden fazla öğeden oluşur. En önemlisi merminin yörünge eğrisini etkileyen bir mermi sürükleme efektinin eklenmesidir. Bu efekt yüzünden mermi zaman içindeki hızını kaybeder – gerçek hayatta olana benzer. Sonuç olarak, yer çekimi hala mermilere etki ederken, mermi düşüşü daha önce olduğu gibi aynı mesafede olur. Çoğu saldırı tüfeği için kısa mesafelerde bu fark pek farkedilmeyecektir. 300 metre aralığının üzerinde belirginleşecektir.

İkincisi, silahların MOA’sını (doğruluğu) yeni rakamlara dayandırdıklarını gerçek hayattaki muadilleriyle değiştirdik. Bazı silahların doğruluk etkisi hafifçe azalabilirken, bazıları daha önce olduğundan daha doğru hale gelecektir.

Merminin yörüngesindeki değişiklikleri takiben madeni nişan tertibatı ve optik nişangahların kullanılabilirliğini araştırdık. Yeni balistik durumuna uyum sağlamak için, sıfırlamanın biraz daha gerçekçi olması için değişlikler yaptık. Sonuç olarak, madeni nişan tertibatı kullanırken her bir silahın eşsiz sıfırlama aralığı seti olacaktır. Kırmızı nokta ve holografik alanlar, kısa aralıklarda sıfırlanmaya izin verecek. Artık retikülün yoğunluğunu (varsayılan olarak Fare Tekerleğini kullanarak) ayarlayabileceksiniz. Alt takım tüfekleri ve diğer silahlar için sırasıyla 50 ve 100 m’lik şivronun 4x ucu sıfırlanır. Büyük kapsamlar ayrıca yakınlaştırma düzeyini değiştirmenize izin verir (varsayılan olarak Fare Tekerleğini kullanır).
* 4x için sıfırlama, 1. test sunucularında önceki ile aynıdır ve bir sonraki test yapısında güncellenecektir.

Sonunda, karakterlerin isabet alanlarına değişiklikler yaptık. İlk sistemin oyunculara biraz fazla basit ve onların fazla cezalandırıldığını hissettik. Yeni sistemle sorunlu boyun bölgesi kask tarafından korunacaktır. Eller ve ayakların vurulması da eskisinden daha az etkili olacaktır. Vuruş alanlarına bonuslar ve cezalar üzerine, hasar da silah sınıfı tarafından değiştirilecektir.
Bu değişiklikler, farklı silah sınıf tiplerinin kullanımını ve işlevselliğini daha da dengelememize izin veriyor. Değişikliklerin nihai olmadığını, birçoğunun aslında deneysel olduğunu ve oyuna dahil edilecek daha fazla özellik üzerinde hala çalıştığımızı lütfen unutmayın.

İstemci Optimizasyonu

  • Bellek kullanımını azaltmak için arazi verileri optimize edildi
  • Arazi yüklendiğinde gecikme süresi (lag) azaltıldı
  • Birden fazla oyuncu görüşte olduğunda gecikme süresi (lag) azaltıldı

Sunucu Optimizasyonu

  • Ağ verimini ayarlayarak optimize edilmiş sunucu performansı

Eylem

  • Atlama ve tırmanma eylemi eklendi

Gameplay

  • Araç sürüş dengesi değiştirildi
    • Sürüş seslerini daha gerçekçi olacak şekilde ayarlıyoruz. Araç ses kaynakları iyileştirilecek.
  • Araç sürüşü daha gerçekçi olacak şekilde ayarlandı
    • Bu dengelemenin erken aşamasıdır. Araba kullanımını iyileştirmek için geribildiriminize ihtiyacımız var.
  • Araç ve yolcu animasyonlarını iyileştirdi

Balistik revizyon

  • Ateşli silahlardan ateş edilen mermiler şimdi hava sürüklenmesinden etkileniyor. Bu, mermilerin artık zaman içinde hızını kaybedeceği, mermi düşüşünün ve yolculuk süresinin uzamasına neden olacağı anlamına geliyor
  • Büyük nişangahlar (8x, 15x) şimdi Fare tekerleği (varsayılan olarak) kullanılarak ayarlanabilen değişken yakınlaştırmaya sahip
  • Kırmızı nokta, holo ve 2x nişangahların retiküllerinin parlaklığını fare tekerleğini kullanarak ayarlayanabilir
  • Hit alanları değiştirildi
    • Boyun artık kask tarafından korunuyor
    • Göğüs bölgesindeki hasar artarıldı
  • Temel hasar artık silah sınıfıyla değiştirildi
    • Gerçek hasar, çarpanları takip ederek hesaba katıyor.
      • Silahın temel hasar durumu
      • Atış tarafından seyahat edilen mesafe (hasar uzaklığa göre azalır)
      • Hit alan hasar çarpanı
      • Silah sınıfı çarpanı
  • ADS moduna yaslanmışken aşırı hedef vuruşunu düzeltildi
  • ADS olmayan modda görülen kameraya yakın silah ve nesnelerin bulanıklaştırma etkisini kaldırdı.

Araçlar

  • Tüm UAZ modellerinin boyutlarını birleştirildi, koltuk sayısı 4’e düştü

UI / UX

  • Envanter ekranında sırt çantası kapasitesi kullanıcı arayüzü geliştirildi

Bir Cevap Yazın