PUBG Çöl Haritası Test Sunucusunda Aktif Oldu

Test Takvimi
 
1. Faz
8 Aralık (Saat 13.00) – 10 Aralık (Saat 13.00)
2. Faz
Yakında açıklanacaktır.
 
 
Bölgeler ve Modlar
 
NA – SOLO & DUO & SQUAD, FPP / TPP
EU – SOLO & DUO & SQUAD, FPP / TPP
AS – SOLO & DUO & SQUAD, FPP / TPP
 
 
Lobi
 
Lobi arka planı ve arayüzü tasarımı değiştirildi.
Test sunucusunda bazı menü seçenekleri (üzerinde çalışıldığı için) gizlenecektir.
 
 
Dünya
 
Yeni bir harita eklendi. Miramar haritası test sunucusundaki tek aktif harita olacak.
Miramar’da iki hava durumu var: Açık ve Gün Doğuşu
 
 
Eşyalar
 
3 yeni silah eklendi. Bu silahlar sadece Miramar’da bulunabilecek:
 
[Resim: r45.jpg]
R45 eklendi. R45 dünyada bulunabilecek, .45 cephane kullanıyor ve 6 mermi koyulabiliyor. Kırmızı Lazer Görüşü takılabilir. R1895’e kıyasla daha isabetli ve daha hızlı doldurulabiliyor.
 
[Resim: win94.jpg]
Win94 eklendi. Win94 dünyada bulunabilecek. .45 cephane kullanan alttan kollu bir tüfek. Hiçbir eklenti takılamıyor; orta menzilde etkili, yavaş doldurulan bir silah ama yüksek hasara sahip.
 
[Resim: kesik%20namlu.jpg]
Kesik-Namlu eklendi. Kesik-Namlu dünyada bulunabilecek. 12 gauge cephane kullanıyor ve 2 fişek alabiliyor. Diğer pompalı tüfeklere kıyasla daha kısa menzili, daha yüksek dağılımı, daha düşük hasarı var ama çok hızlı ateş edebiliyor.
Yardım paketine yeni bir kamuflaj kıyafeti eklendi.
R1895 Miramar’da bulunamayacak.
 
 
Araçlar
 
3 yeni araç eklendi:
Van eklendi. Van, altı koltuklu bir araç. Düşük son hıza ve motor gücüne sahip, ama oyundaki en dayanıklı araç.
Kamyonet eklendi. Kamyonet dört koltuklu bir araç ve Miramar’ın engebeli arazisi için uygun.
Aquarail eklendi. Aquarail iki koltuklu bir su aracı. Yolcu koltuğundaki oyuncu silahlarını kullanabilir. Yüksek hareket kabiliyetine sahip.
Motosiklet ve Buggy de Miramar’da bulunabilir; Erangel’deki kardeşlerinden farklı tonlara sahip olacaklar.
 
 
Sunucu Optimizasyonu
 
Oyuncuların anormal şekilde hareket etmesine yol açan sunucu gecikmesi azaltıldı.
 
 
Oynanış
 
Araçlarda sürücü konumunda olmayan oyuncular artık iyileştirme ve enerji eşyalarını kullanabilecek.
Kar98k ve M24 hasarı yükseltildi; AWM hasarı düşürüldü.
Keskin Nişancı Tüfeklerinin (KNT) göğüs vuruşlarında verdiği hasar %10 arttırıldı.
Yatış pozisyonundaki dikey nişan alma menzili arttırıldı.
Suya girişteki efekt parçacık sayısı arttırıldı.
Dürbünlerdeki bulanıklaştırma efekti tekrar ayarlandı.
 
 
Arayüz
 
Sağlık çubuğunun rengi tekrar tasarlandı:
Sağlık %50’nin altındayken sarı olacak.
Sağlık %25’in altındayken kırmızı olacak.
Sağlık %10’un altındayken kırmızı olacak ve yanıp sönecek.
Belli bölgeler için oyun fontu değiştirildi.
Rusça, Lehçe ve Türkçe dilleri için okunabilirlik ayarlandı.
 
 
Ses
 
El bombasının ses efektleri geliştirildi:
Patlamadan olan uzaklığa göre ses değişecek.
Örneğin; uzaktan sadece patlamanın sesi duyulurken, 20m menzilden patlama ve parçaların havaya uçması da duyulabilecek.
Mavi Alan’ın kenarındaki ses efekti azaltıldı.

Animasyon
 
FPP modunda silahın ekrandaki pozisyonu silaha takılı olan dürbün veya başka eklentilere göre değişecek.
Uzi’ye eksik olan atış modu değiştirme ses efektleri eklendi.
Kendi karakterinizin içini görmemeniz için FPP animasyonları ve limiti ayarlandı.
FPP modunda sürücüler için kamera doğru pozisyona getirildi.
FPP modunda çoğu silahın pozisyonu kostümlerle çakışmamaları için değiştirildi.
Depar atma ve koşma animasyonları arasındaki geçiş artık daha yumuşak.
FPP ve TPP ve eğilme animasyonları geliştirildi.
 
 
Hata Düzeltimleri
 
Artık oyuncular dünya haritası açıkken uçaktan atlayabilecek.
Yakın dövüş silahları ile olduğunuz yerde zıplayıp saldırdığınızda çoğu saldırı animasyonlarının gösterilememesi düzeltildi.
Yumruk atarken eğilmek/ kalkmak artık anında yapılamayacak.
FPP modunda karakter yerde yatarken oyuncuların kendi içlerine bakabilmeleri düzeltildi.
Vurulduğunuzda bazen nişanınızın anormal şekilde kayması düzeltildi.
Depar atarken karakter hızının yöne bağlı olarak değişmesi düzeltildi (düz yerine sağa-düz ve sola-düz gitmek gibi).
15x dürbün ilk kez kullanıldığında artık nişangahı bulanık görünmeyecek.
Karakterlerin yapamayacakları zamanlarda bile aracın dışına doğru eğilebilmeleri düzeltildi (pencerenin dışında engelleyen bir obje olması gibi).
Karakter duvara yakınken ve dürbün açmışken artık içinde göremeyecek.
DP-28 ile koşmak artık daha yavaş (diğer LMG ve KNT’ler gibi).
Oyuncuların bazen atlama ve tırmanma animasyonlarında uzak konumlara ışınlanmaları engellendi.

Bir Cevap Yazın